Iris Malina

Iris | In Greek mythology, Iris (/ˈɨrɨs/; Ἶρις) is the personification of the rainbow and messenger of the gods. She is also known as one of the goddesses of the sea and the sky [...] She travels with the speed of wind from one end of the world to the other, and into the depths of the sea and the underworld. Malina | The slavic word for raspberry

Bakbilder!

Kategori: Malin i köket


Pepparkaksformar från second handaffären, en krona styck!


Bakning är spännande!


Hederlig handknådning!











Isac, Rasmus och Lino myser i min soffa!




( En liten parantes, ett gäng sådana här med skidor och stavar eller simfötter hastade förbi på gatan nedanför. Vad i hela?! )

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Jag vill åxå ha!

    2008-12-09 | 09:15:09
    Bloggadress: http://lottabakar.blogg.se/
  • Lotta säger:

    Jo, jag har märkt det, men först idag. Såg veckans avsnitt på internet eftersom jag har jobbat och inte kunnat se hemma. Och då märkte jag det. Jag älskar musiken! Mycket brass! men säg inte att det var jag som sa det... =P

    2008-12-10 | 23:15:49
    Bloggadress: http://lottabakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: