Iris Malina

Iris | In Greek mythology, Iris (/ˈɨrɨs/; Ἶρις) is the personification of the rainbow and messenger of the gods. She is also known as one of the goddesses of the sea and the sky [...] She travels with the speed of wind from one end of the world to the other, and into the depths of the sea and the underworld. Malina | The slavic word for raspberry

Intervju #1

Kategori: Festligheter

Intervjun för Forskå var verkligen en fullfjädrad anställningsintervu! Jag var kallad söndag kl. 17, och eftersom Håkan var kallad kl 16.30 så slog vi följe dit. Han sökte Säk (säkerhetsansvarig) och jag sökte Pryl (ansvarig för alla prylar och rekvisita), KIS (Kompis I Stan, tar hand om studenter utifrån), Akt (ansvarig för aktivitetsområdet), Start (ansvarig för startområdet) och Mål (motsvarande). De fyra huvudansvariga för forsränningen skötte utfrågningen och jag fick en hel del intressanta frågor:

"Vad skulle du göra om du fick en elefant?" (Jag HAR en elefant, en randig)
"Om du var ett djur, vilket skulle det vara då?" (flatcoated forever)
"Hur klarar du stress?" (Stress? Vad är det? Jag är från Norrland!)
"Vilken är den bästa åkattraktionen på Gröna Lund eller Liseberg?" (Flum Ride! Även om det var 15 år sen jag provade den...)

Och så de sedvanliga förstås "Vem är du Malin?", "Tre positiva egenskaper du har?" o.s.v.

Dom skulle höra av sig redan ikväll, så den som lever får se.
Men på intervjun, jag hade såå roligt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: