Iris Malina

Iris | In Greek mythology, Iris (/ˈɨrɨs/; Ἶρις) is the personification of the rainbow and messenger of the gods. She is also known as one of the goddesses of the sea and the sky [...] She travels with the speed of wind from one end of the world to the other, and into the depths of the sea and the underworld. Malina | The slavic word for raspberry

Intervju #2

Kategori: Vardag

Denna tisdag förmiddag har jag tillbringat på intervju nr. 2! Jag traskade iväg mot UNIONENs lokaler i centrum (unionen är ett av de tre fackförbund som sammarbetar genom TRIA) för att ha min anställningsintervju. Sandra och Emelie hette de som frågade ut mig. Dom hade noggrant läst igenom mitt CV och mitt personliga brev som jag skickade in i söndags, och dom hade många bra frågor att ställa! Jag fick en kaffekopp och sen tog själva intervjun 50 minuter!

Det kändes bra och dom hör av sig i början på januari, hoppas, hoppas!!
Nu ska jag tvätta, akut brist på underkläder....

Komplettering till önskelistan!:
 - Ett par fina (fjäll- och pjäxvärdiga) ullstrumpor!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: