Iris Malina

Iris | In Greek mythology, Iris (/ˈɨrɨs/; Ἶρις) is the personification of the rainbow and messenger of the gods. She is also known as one of the goddesses of the sea and the sky [...] She travels with the speed of wind from one end of the world to the other, and into the depths of the sea and the underworld. Malina | The slavic word for raspberry

Jul, jul, strålande jul...

Kategori: Festligheter

ÄNTLIGEN!! Jag är nu 10% civilingenjör!

Tentorna är avklarade, (blir det omtenta så är inte det förrän till påsk) och äntligen får julstämningen infinna sig på riktigt!
Vi har nu firat denna storslagna händelse i dagarna två, med stor klassfest på torsdag kvällen och med juläppelpajmys hos mig på fredagkvällen. Idag har jag strosat runt på stan och letat julklappar, samt fikat med en liten skara klasskompisar på "HUGOs Kaffe".

JAG KOMMER SAKNA ER!!


Klart alla är glada när man precis fått jullov! Här syns Lina, Emelie, Håkan, Ida och Emil!

Vill även berätta vilket enastående fynd jag gjorde på myrorna igår! Skor har jag bekymrat mig över ett bra tag nu, jag har inte haft några fotvänliga kängor att promenera i. Och vad finner jag på second hand, om inte ett par sprillans nya Northbrook skinnkängor! 125kr, och 10% studentrabatt på det, var ett väldigt sympatiskt pris!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: