Iris Malina

Iris | In Greek mythology, Iris (/ˈɨrɨs/; Ἶρις) is the personification of the rainbow and messenger of the gods. She is also known as one of the goddesses of the sea and the sky [...] She travels with the speed of wind from one end of the world to the other, and into the depths of the sea and the underworld. Malina | The slavic word for raspberry

Jullov i Norrbotten, del Tre

Kategori: Jullov

Men tro inte att allt jag gör handlar om snö och skidåkning. Nej! På juldagen så tog jag först av allt en långpromenad (förstås) med vovven längs en mördande vacker solnedgång speglad på pärlemorskimrande snö.... Lätt att bli poetisk...

Efter middagsbjudning hos morfar och mormor tog jag bilen och drog in till stan för party party! Bilkörningen var faktiskt oväntat oläskig med tanke på att jag kört väääldigt lite bil i höst, och absolut inget i vinterföre! Kvällens stora händelse var After X-mas på Norrmalmia! 900 förköpsbiljetter sålda, så det var en rätt stor grej! Men 150 kr för biljetten plus 20 för garderob var nästan pinsamt dyrt, i alla fall jämfört med glada studentlivets priser!

Men vilket fall blev det en riktigt höjdarkväll, och framför allt en hemvändarkväll. För jag tror alla gamla klasskompisar jag någonsin haft var där, och Lotta! OMY var där och tog vimmelbilder modell seriös, jag och Lotta fastnade på en!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: