Iris Malina

Iris | In Greek mythology, Iris (/ˈɨrɨs/; Ἶρις) is the personification of the rainbow and messenger of the gods. She is also known as one of the goddesses of the sea and the sky [...] She travels with the speed of wind from one end of the world to the other, and into the depths of the sea and the underworld. Malina | The slavic word for raspberry

Stockholm International Horse Show 2008

Kategori: Festligheter

En av årets största händelser för mig, äntligen kunde jag fara till Globen och uppleva detta underbara arrangemang! Emelie kom med flyget på fredagen och vi möttes på T-centralen. Inte så bara att hitta rätt i tunnelbanesystemets alla tunnlar och vrår, men vi kom rätt tillslut! Emelie hade fixat fina platser på läktaren åt oss och tack vare min trevliga kamera med den trevliga zoomen så kunde jag ta riktigt fina bilder! Här kommer ett utval!

 

Maskeradhoppning/dressyr på vackra Lusitanohästar. Här "Stjärnor på Is" i en stilig levad!

 
Emelie med nödproviant

  
Internationell hoppning, Malin Baryard till vänster och John Whitaker till höger.

 
  
Horseball, en riktigt häftig bollsport! Basket, rugby och ridning i en härlig blandning!

 
Mer maskeradhoppning, här syns "Dansbandskampen", de red till Leende guldbruna ögon!


Ponnyhoppning på HÖG nivå!


The Cowgirl Chicks från USA uppträdde! (Se HELA filmen!)

Kommentarer

  • Kristina säger:

    Hallå hade John W en fin häst eller vad?! Grymt kul att en svensk tog hem GP:n (såg ett sammandrag på tv, men jag kan tänka mig att det var tusen gånger roligare att se det live!)

    Call me sometime! /K

    2008-12-01 | 15:17:14
    Bloggadress: http://hejmamma.se

Kommentera inlägget här: