Iris Malina

Iris | In Greek mythology, Iris (/ˈɨrɨs/; Ἶρις) is the personification of the rainbow and messenger of the gods. She is also known as one of the goddesses of the sea and the sky [...] She travels with the speed of wind from one end of the world to the other, and into the depths of the sea and the underworld. Malina | The slavic word for raspberry

Många trevliga helger framöver!

Kategori: Vardag

Denna helg: Återhämtning efter tentaperioden

Nästa helg: FLYTT! Mamma kommer ner och så ska vi flytta alla mina möbler och pryttlar 
                   till min nya adress; Studentvägen 34!

7 - 9 november: Tåget går mot Norrbotten och Norrfjärdens blåsorkester 50 år!

14 - 16 november: Allas vår (min) Kristina kommer på besök! Jag är fast besluten om att 
                               få henne att söka till Uppsala nästa höst, jag menar; finns det någon bättre 
                               plats på jorden? Det blir stadsrundvandring och kanske höstbal?

22 - 23 november: Jag är ledig om nån känner för att hälsa på!

28 - 30 november: Emelie S kommer hit, vi har bokat plats på tre föreställningar på 
                               Stockholm international horse show! Hela lördagen i Uppsala dock!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: