Iris Malina

Iris | In Greek mythology, Iris (/ˈɨrɨs/; Ἶρις) is the personification of the rainbow and messenger of the gods. She is also known as one of the goddesses of the sea and the sky [...] She travels with the speed of wind from one end of the world to the other, and into the depths of the sea and the underworld. Malina | The slavic word for raspberry

Jag kommer hem!

Kategori: Vardag

Jo! För jag är utsedd till hemortsambassadör för Uppsala Universitet och mitt program! Låter lite snofsigare än vad det är, för jag är en av många studenter som får ta kontakt med sin gamla gymnasieskola, ta på sig en uppsala universitets-T-shirt och köra en power point för några klasser! Som tack för besväret får jag hemresan betald och 500 kr (skattepliktigt) extra, och så åker jag hem en fredag-lördag-söndag så att jag får mingla lite med familjen också!

Låter inte det helt perfekt så säg?! Mars nån gång blir det!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Nämen va kul !!!!!!!!! Längtar efter dej!

    2009-02-11 | 13:43:46
  • Kristina säger:

    Vad kul!! Det är läskigt mycket snö här i Piteå (tom jag blev chockad av de 2,5 meter höga snövallarna! Jag som ändå bor i Luleå) du måste komma hem och se. Och självklart längtar vi efter dig, ska se till att jag också är hemma då ;)

    2009-02-11 | 18:53:43
    Bloggadress: http://hejmamma.se

Kommentera inlägget här: