Iris Malina

Iris | In Greek mythology, Iris (/ˈɨrɨs/; Ἶρις) is the personification of the rainbow and messenger of the gods. She is also known as one of the goddesses of the sea and the sky [...] She travels with the speed of wind from one end of the world to the other, and into the depths of the sea and the underworld. Malina | The slavic word for raspberry

Yesyesyes!

Kategori: Kreativitet


Malin Ullberg = SYMÄSTER för "ett teknat spex"!!

Ja det är sant! Hade ett litet möte med producenten idag, och när jag gick därifrån hade jag titeln symäster! Detta innebär att jag ska läsa manus, tillsammans med producenten komma med förslag på vad skådespelarna ska ha på sig och sen tillsätta en sygrupp som tillsammans med mig ska göra jobbet! Men det är alltså jag som är bossen och experten! Sista helgen i februari ska vi iväg på teambuilding, och själva föreställningarna äger rum i början på maj (kanske blir det en liten turné till lund också) och fram tills dess kommer jag inte sitta sysslolös!










Detta är såå häftigt!!

Kommentarer

  • pappa säger:

    Grattis till nya titeln , låter som det ska mkt att göra men roligt.

    2009-02-05 | 16:46:40

Kommentera inlägget här: