Iris Malina

Iris | In Greek mythology, Iris (/ˈɨrɨs/; Ἶρις) is the personification of the rainbow and messenger of the gods. She is also known as one of the goddesses of the sea and the sky [...] She travels with the speed of wind from one end of the world to the other, and into the depths of the sea and the underworld. Malina | The slavic word for raspberry

Hektiskt men fantastiskt!

Kategori: Vardag

Mycket roligt på gång nu!

Onsdag:
Igår skrev jag en mattedugga i envariabelanalys (gränsvärden, Maclaurinutveckling, logaritmisk derivata för den som är intresserad). Jag var helt säker på att jag skulle vara tvungen att lämna in blankt efter en kvart eller så, men den måste har varit lätt, och jag måste ha varit på topp - för det gick inte katastrofdåligt ens! På måndag får jag ser hur långt det räckte!

Lunchföredrag från Fortum = gratis lunch!

Jag handlade tyg, spets, axelvaddar och diverse annat till spexet, för sammanlagt 650 kr, än så länge inom budgeten! Ikväll, torsdag, är första riktiga symötet!

TV4 Upplands nyhetschef ringde mig, för att tala om att forsränningsbloggen är uppe och för att boka in en tid för ett nyhetsinslag. På fredag vid ån ska det spelas in, och det sänds på tisdag - precis en månad innan själva ränningen!

Jag testade Sculp på Stallet, ett skivstångspass att jämföra med Body Pump! Grymt jobbigt, men oj vad jag blev pigg efteråt!

Avslutningsvis hälsade jag på spexskådisarnas rep, för att mingla, titta på improvisationsövningar och prata om kostymer. Vi avrundade sedan med att vi gick ett helt gäng till J-O, alltså en pub med rundpingis!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: