Iris Malina

Iris | In Greek mythology, Iris (/ˈɨrɨs/; Ἶρις) is the personification of the rainbow and messenger of the gods. She is also known as one of the goddesses of the sea and the sky [...] She travels with the speed of wind from one end of the world to the other, and into the depths of the sea and the underworld. Malina | The slavic word for raspberry

På gång

Kategori: Vasaloppet 2010

Idag var jag ute och sprang för tredje gången sedan vi bestämde att det blir vasan nästa år! Idag sprang jag dock utan Lotta och det gick det med! 40 min nonstop orkade jag idag utan att för den skull vara dödstrött.

Jag testade en ny grej idag, jag laddade ner en bok från ljudboksrean på http://www.muntligt.se/. Jag har fått för mig nån gång att det där med ljudbok inte är min grej, men jag kan ju inte gärna veta förrän jag testat! Så, jag köpte Skriet från vildmarken inläst av Tomas Löfdahl och tryckte in i mobilens mp3-spelare. Och vilken succé sen! Jag slipper höra mig själv flåsa när jag är ute och springer och får dessutom koncentrera mig på att lyssna istället för att fundera på hur trött jag egentligen är!

Jonas Sjöblom skrev till mig på Facebook (där jag uttryckt att jag ska åka vasaloppet): "Då ses vi i spåret. Kan du inspirera fadren oxå?". Att jag kan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: