Iris Malina

Iris | In Greek mythology, Iris (/ˈɨrɨs/; Ἶρις) is the personification of the rainbow and messenger of the gods. She is also known as one of the goddesses of the sea and the sky [...] She travels with the speed of wind from one end of the world to the other, and into the depths of the sea and the underworld. Malina | The slavic word for raspberry

Sista sommarjobbslönen in på kontot

Kategori: Vardag

När man är timanställd på ett företag får man lönen en månad i efterskott. Därför fick jag min augustilön nu! Ganska trevlig känsla att få lön utan att ha jobbat någonting under september! 49000 kr före skatt har jag lyckats tjäna ihop under sommaren, och det får räknas som bra!

Igår invigd jag mina nya fina fotbollsskor, men inte på en fotbollsplan om ni tror det, utan på en sittning med tema "sport på 50-talet" där jag självklar var utklädd till rugbyspelare iförd ullknästrumpor och bredrandig grönvit långärmad piké. De självklara accessoarerna var givetvis tandskydd och gräs/jordfläckade knän och kläder!

Ikväll blir det kräftskiva med miljö- och vattensektionen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: