Iris Malina

Iris | In Greek mythology, Iris (/ˈɨrɨs/; Ἶρις) is the personification of the rainbow and messenger of the gods. She is also known as one of the goddesses of the sea and the sky [...] She travels with the speed of wind from one end of the world to the other, and into the depths of the sea and the underworld. Malina | The slavic word for raspberry

Rubber face

Kategori: Kreativitet

 

Rubber face!


För det första, jag har precis skickat in en uppsats. "Factors Controlling the Hikurangi Margin Geomorphology". Jag är inte alls nöjd med resultatet. Gissa vad? Jag började alldeles för sent...

För det andra, DET SNÖADE I PALMERSTON NORTH IGÅR! Det snöar inte ens varje årtionde i den här stan - givetvis prickar jag in den kallaste vintern i mannaminne! Fem grader läste termometern i sovrummet klockan åtta imorse! Och ovanpå det är jag (inte särskilt förvånande) sjuk, sådan där halsont som gör det omöjligt att äta, eller svälja överhuvudtaget.

För det tredje, jag älskar mitt gummiansikte! Jag kan skrynkla ihop det på alla möjliga vis, och huden lägger sig i dramatiska köttiga rynkor. Speciellt näsan får en festlig form! Mitt 'crazy face' skrämmer iväg de flesta! Enjoy!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: