Iris Malina

Iris | In Greek mythology, Iris (/ˈɨrɨs/; Ἶρις) is the personification of the rainbow and messenger of the gods. She is also known as one of the goddesses of the sea and the sky [...] She travels with the speed of wind from one end of the world to the other, and into the depths of the sea and the underworld. Malina | The slavic word for raspberry

Sa var jag solo igen!

Kategori: New Zealand

Sa sitter jag har igen, pa Nomads Backpackers i Auckland. Sjalv. Skillnaden ar att jag nu ar fem manader aldre, tusen erfarenheter rikare och att familjen precis akt ifran mig istallet for att jag precis akt ifran familjen!

Femton natter har vi sovit i husbil, pa campingplatser runt om Nya Zeeland, framst pa Nordon. Vi har sett sa mycket, och vintervadret har varit hogst gynnsamt - jag har flera hundra bilder jag vill visa! Det far vanta tills jag ar tillbaka i Palmy igen om tva veckor eller sa. Forst ska jag backpacka!

Jag bjuder pa nagra fina solnedgangar och soluppgangar vi upplevt (solen gar ned redan 5pm och upp 8am) sa lange!


Soluppgang over Wellington Harbour, innan uteresa pa Cook Strait


Soluppgang over vulkanen Taranaki, sett fran Mokau langre uppat kusten



Solnedgang over ebb i Tasman Bay


Solnedgang over Cook Strait och Marlborough Sounds igen, men i andra riktiningen!

Kommentarer

  • Rickard H säger:

    2011-07-04 | 07:42:05
  • Rickard H säger:

    Fiiiina bilder :-)



    Hoppas du får det gott på backpackingen! Hoppas på fler bilder förresten!



    Rickard

    2011-07-04 | 07:43:15
  • josephine säger:

    Trött på din design och inte så bra på koder?

    Då har jag sidan för dig!

    klicka på länken!

    http://fixardindesign.blogg.se/

    2011-07-04 | 08:24:49
    Bloggadress: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: