Iris Malina

Iris | In Greek mythology, Iris (/ˈɨrɨs/; Ἶρις) is the personification of the rainbow and messenger of the gods. She is also known as one of the goddesses of the sea and the sky [...] She travels with the speed of wind from one end of the world to the other, and into the depths of the sea and the underworld. Malina | The slavic word for raspberry

Eufori och trassel

Kategori: New Zealand

Eufori:
B+ igen!! Denna gång för min 'Thresholds drainage basin blahablaha'! Bitvis till och med riktigt hög klass, och med 'a strong literature base'. Jag måste säga att jag är väldigt nöjd med resultatet, speciellt med tanke på min något tveksamma insats!

Trassel:

Trassel

Ni minns kanske att jag rakade en del av skallen innan jag drog utomlands. Tiden går fort, och håret växer desto snabbare! Helt plötsligt nådde håret nedanför örat! Från en centimeter till ungefär sju! Trassel, och en verkligt märklig frisyr.

Idag tog jag tag i saken och promenerade till frisörsalongen 'Red Hair' (jag tyckte det var passande). Som med det mesta på den här ön så får man mycket för pengarna. För $41 (ungefär 200kr) fick jag huvudmassage, hårklippning och nybryggt pressokaffe serverat på bricka komplett med mjölkkanna och chokladbit! Och ovanpå allt detta så var den unga killen som klippte mig rent ögongodis!

Sweet As!

Kommentarer

  • Rickard H säger:

    Men vi vill ju ha en bild efter klippningen också :)

    2011-05-30 | 09:38:23

Kommentera inlägget här: