Iris Malina

Iris | In Greek mythology, Iris (/ˈɨrɨs/; Ἶρις) is the personification of the rainbow and messenger of the gods. She is also known as one of the goddesses of the sea and the sky [...] She travels with the speed of wind from one end of the world to the other, and into the depths of the sea and the underworld. Malina | The slavic word for raspberry

Min favoritfärg är blå

Kategori: New Zealand

Nedan är några bilder på min tvätt, intressant va? Men kan ni se den gemensamma nämnaren?




Allting är BLÅTT! Och det här är nog 80-90% av min garderob.

Jag upptäckte detta fenomen för några månader sedan. Jag var överhuvudtaget inte medveten om att jag hade en favoritfärg, tills för några månader sedan. Jag packade bara med mig kläder jag ville ha till NZ (blå!), och de enda kläderna jag har köpt (undantagen min All Blacks jersey) här borta har vart blå. Slutsats: Min garderob är blå!

Blå är min favoritfärg! Vad jag har på mig just nu? Tre nyanser av blått!

Kommentarer

  • onkelB säger:

    Blått en dag............

    2011-10-19 | 00:17:33

Kommentera inlägget här: