Iris Malina

Iris | In Greek mythology, Iris (/ˈɨrɨs/; Ἶρις) is the personification of the rainbow and messenger of the gods. She is also known as one of the goddesses of the sea and the sky [...] She travels with the speed of wind from one end of the world to the other, and into the depths of the sea and the underworld. Malina | The slavic word for raspberry

Jag har fått sommarjobb!

Kategori: Vardag

Efter tio dagars nagelbitande fick jag äntligen svar från Ramböll RST, där jag var på intervju i förra veckan - Jag fick jobbet!! Utbildning vecka 15 och sedan jobb heeela sommaren!

Vad jag ska göra? Jag ska köra mätbil och göra mätningar på vägar runt om i heeeela landet, så här typ:

Kommentarer

  • onkel b säger:

    Kan du förklara för mig hur vägarna blir bättre för att man mäter dom hela tiden. Den infon har ju jag i min GPS åxå ju! Om dom inte bliiiir bättre vafför mäter man dom dååååå?

    2012-03-23 | 09:16:22
  • onkel b säger:

    Grattis till ett till synes kanonbra sommarjobb!!!

    2012-03-23 | 09:18:01
  • mamma säger:





    Grattis till jobbet!!!!!!!!



    2012-03-23 | 20:43:50

Kommentera inlägget här: