Iris Malina

Iris | In Greek mythology, Iris (/ˈɨrɨs/; Ἶρις) is the personification of the rainbow and messenger of the gods. She is also known as one of the goddesses of the sea and the sky [...] She travels with the speed of wind from one end of the world to the other, and into the depths of the sea and the underworld. Malina | The slavic word for raspberry

Epiphany!

Kategori: Vardag

Reklam stressar mig. Och det stressar mig för att det är ÖVERALLT. Även om jag tror (i.e önsketänkande) att jag kan värja mig och strunta i det så är det i praktiken omöjligt. Men några saker kan jag göra!
 
 - Jag har ingen TV, därav ingen TV-reklam
 - Jag lyssnar enbart på public serviceradio
 - Jag har installerat en AdBlock plugin på min webbläsare. Supersmart!! Den blockerar alla reklammedelanden och popup-fönster, helt automatiskt! Skönt att kunna gå in på en webbtidning utan att få reklam om bantningstips, att gå in på piratbukten utan att få reklam om 'villiga tjejer i Sverige' och gå in på facebook utan att få läskig rektad reklam! Gör det du med!
 
Sedan busskursreklam, reklam i papperstidningar och annat oknytt, det är bara att titta åt ett annat håll!
 
Aftonbladet UTAN REKLAM
 

Kommentarer

  • Kristina säger:

    Haha wow, jag hade ingen aning om att AdBlock fanns! Gud vad skönt att slippa de där "annonserna" på TPB :)

    2012-09-28 | 16:29:00

Kommentera inlägget här: