Iris Malina

Iris | In Greek mythology, Iris (/ˈɨrɨs/; Ἶρις) is the personification of the rainbow and messenger of the gods. She is also known as one of the goddesses of the sea and the sky [...] She travels with the speed of wind from one end of the world to the other, and into the depths of the sea and the underworld. Malina | The slavic word for raspberry

Andra steget till en egen lya

Kategori: Mitt hem

Steg ett var att skaffa mig en lya, steg två att införskaffa möblemang! Och hur gör man då det enklast? Jo, man kollar in blocket.se och letar efter lämplig möbel!
     Nu råkade det sig så att jag spanade in en säng, 120 cm bred vill jag absolut ha och det var denna. 500 kr är väl en lämplig summa så jag ringer till Martin som publicerat annonsen och så visar det sig att han bor på Studentvägen 7, femtio meter härifrån. Bingo! En timme senare knallar jag upp i sjuans trapphus, hittar den utmärkta sängen, prutar 100 kr, pratar om studier och resultat och får sängen levererad på en gång! Jag får inte ens bära själv!

Tack vara lyckliga omständigheter har jag därför både säng och bord till min nya lya!

Kommentarer

  • pappa säger:

    Ibland har man flyt, bra jobbat. Jag städar just garaget och hittar stolarna till ditt bord, dom skulle du haft nu , du kanske kan få med dom på tåget efter blåsjubileét.

    2008-09-27 | 08:50:06
  • Lotta säger:

    Heja Malin!

    2008-09-27 | 17:24:58
    Bloggadress: http://lottabakar.blogg.se/
  • Linn säger:

    Låter toppen det där! :)

    Lycka till med flytten!

    2008-09-27 | 17:49:00

Kommentera inlägget här: