Iris Malina

Iris | In Greek mythology, Iris (/ˈɨrɨs/; Ἶρις) is the personification of the rainbow and messenger of the gods. She is also known as one of the goddesses of the sea and the sky [...] She travels with the speed of wind from one end of the world to the other, and into the depths of the sea and the underworld. Malina | The slavic word for raspberry

Jag kommer hem!

Kategori: Vardag

Jo, det är sant! Jag kan faktiskt slita mig från denna underbara stad! Nästa helg, 16-19 sept, tar jag flyget och styr kosan till Norrland! Jag har beställt lasagne (några matlådor kanske?) och krusbärspaj redan nu!
   Jag har tänkt hälsa på luleborna, kramas med snåttra, äta gratis mat och dessutom ta stövlarna med ner sen!

Sen har jag bokat tågbiljetter lagom till blåsets 50-årsjubileum 7-9 november så då ses vi också!

Så vill ni ha en bit av mig när jag kommer hem så tveka inte, RING!

Kommentarer

  • Linn säger:

    Åh, vad roligt! :D Syns om en vecka! :D

    2008-09-11 | 20:44:19
  • Anna säger:

    Å så kul! även fast jag inte är lulebo än så kankse jag kan befinna mig där när du tänkt hälsa på övriga :D vi får väl ta en fika bara för att vara lite nostalgiska ;D

    2008-09-12 | 15:18:39
  • Kristina säger:

    Jag har FÖRSTA TJING på alla bitar av dig som kan undvaras! Vi får höras i veckan :)

    Kram /K

    2008-09-12 | 15:31:56
    Bloggadress: http://hejmamma.se

Kommentera inlägget här: