Iris Malina

Iris | In Greek mythology, Iris (/ˈɨrɨs/; Ἶρις) is the personification of the rainbow and messenger of the gods. She is also known as one of the goddesses of the sea and the sky [...] She travels with the speed of wind from one end of the world to the other, and into the depths of the sea and the underworld. Malina | The slavic word for raspberry

Konsten att sköta ett hem

Kategori: Malin i köket

Tvättstugebokningen (elektronisk) är fortfarande trasig men idag tog jag mod till mig och invaderade tvättstugan ändå! Verkligt rejäla maskiner har dom, torktumlaren är gigantisk! Och så har jag doserat för hårt vatten för första gången!
   Sen har jag plockat ihop lite i rummet, vädrat sängkläderna på balkongen och bakat lite äppelpaj - som en riktig hemmafröken!

Nu ska jag gå ner och hämta tvätten och sen ska jag ner på stan för att investera cykelkorg, hålslagare, tejp och sax!

Uppdatering [23:07] - Nu har vi med gemensamma krafter frostat av alla frysar!

Kommentarer

  • mamm säger:

    Låter skönt med lite hemma dag, tycker jag. På tal om äpplen så ligger det fem fina äpplen i kylen och väntar på dej- blir det äppelpaj månne ??

    2008-09-13 | 13:31:45
    Bloggadress: http://ht

Kommentera inlägget här: