Iris Malina

Iris | In Greek mythology, Iris (/ˈɨrɨs/; Ἶρις) is the personification of the rainbow and messenger of the gods. She is also known as one of the goddesses of the sea and the sky [...] She travels with the speed of wind from one end of the world to the other, and into the depths of the sea and the underworld. Malina | The slavic word for raspberry

Trygg Hansa

Kategori: Vardag

Hm... I veckan fick jag ett brev om min hemförsäkring och min årspremie på 800kr som skulle betalas. Tyvär var försäkringen ställd på min gamla adress, så jag ringde kundtjänst och bad dem ändra adressen.

Idag fick jag ett nytt brev innehållande försäkring med min nya adress, men adresserad till min gamla?! Dessutom var premien nu uppe i 965kr. Och, märkligast av allt, nu gällde försäkringen helt plötsligt TVÅ personer. 890627 och 620522, vilket innebär att min pappa på något vänster har flyttat in hos mig??! Så jag fick stå i telefonkö en gång till och slösa pengar.

Ja se dessa försäkringsbolag... fantasi verkar de ha i alla fall.



Kolla in nya inlägget "Åh, ni fantastiska män..." på
 - http://nyhetskanalen.se/lokalt/uppsala/valborg_i_uppsala

Kommentarer


Kommentera inlägget här: