Iris Malina

Iris | In Greek mythology, Iris (/ˈɨrɨs/; Ἶρις) is the personification of the rainbow and messenger of the gods. She is also known as one of the goddesses of the sea and the sky [...] She travels with the speed of wind from one end of the world to the other, and into the depths of the sea and the underworld. Malina | The slavic word for raspberry

Studiecirkelledare

Kategori: Kreativitet

Studiecirkelledare är min nya(ste) titel! För ikväll ägde nämligen det första spexsymötet rum! Tanken är att vi ska hålla till i S:t Ansgars samvarolokal i mitt hus, men just idag av alla dagar var det styrelsesammanträde där. Så då fick vi tränga ihop oss i gamla sakristian! Det var jag, Johanna (en riktig jäkel på att sy effektivt!), Ida, Ida och Lisa, med gästspel från producenten Tomas! Även en Sofia, en Ulrika och en Veronica står med på den studiecirkellista jag fick från spexets ekonomiskt ansvarige idag. Vi kommer träffas ca sex gånger innan deadline 21:a april!
Jag får ju tyvär inte avslöja något om karaktärerna och deras kostymer, men snyggt blir det!

Jag har en fikabudget också, det är roligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: