Iris Malina

Iris | In Greek mythology, Iris (/ˈɨrɨs/; Ἶρις) is the personification of the rainbow and messenger of the gods. She is also known as one of the goddesses of the sea and the sky [...] She travels with the speed of wind from one end of the world to the other, and into the depths of the sea and the underworld. Malina | The slavic word for raspberry

Så kasst!

Kategori: Sport och friluftsliv


Idag går Kung Björn-loppet av stapeln. Igår kväll fick jag ont i halsen.

Jag har rådfrågat expertisen bestående av pappa och indirekt Emil, och nej - jag ska nog inte springa ett lopp om jag är tjock i halsen, snorar gulgrön gegga och har ont i hela kroppen (värken kan dock vara rugbyrelaterad). Ev. Feber kan jag inte uttala mig om eftersom jag inte äger någon febertermometer.

"Hjärtmuskelinflammation och hjärtsäcksinflammation drabbar alla åldrar.
Risken ökar om du motionerar när du har ont i halsen eller feber."

    från www.vardguiden.se 


Vad PISSIGT rent ut sagt! 150kr har jag ändå betalat för att få vara med!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: