Iris Malina

Iris | In Greek mythology, Iris (/ˈɨrɨs/; Ἶρις) is the personification of the rainbow and messenger of the gods. She is also known as one of the goddesses of the sea and the sky [...] She travels with the speed of wind from one end of the world to the other, and into the depths of the sea and the underworld. Malina | The slavic word for raspberry

Jag har fått egen lägenhet!

Kategori: Mitt hem

Efter två år av köande var det äntligen min tur att få teckna kontrakt på nybyggda Majklockan. Här får jag en liten etta och utsikt över ett kolonilottsområde! Dessutom känner jag en hel drös människor som bor i något utav de sex husen. 3180 kr i månaden (inklusive just ingenting) och inflyttning första januari.

Dessutom finns hiss, och vovvar är välkomna!


Så ser planlösningen ut. Litet men välplanerat!




Och här är själva lägenheten belägen, på tredje våningen.

Kommentarer

  • Anna säger:

    Såg jättefint ut! :)

    2010-09-28 | 07:08:46
  • Anonym säger:

    Hej Malin. Elsa och jag vill komma och hälsa på när du har flyttat in.

    2010-10-06 | 06:59:07

Kommentera inlägget här: