Iris Malina

Iris | In Greek mythology, Iris (/ˈɨrɨs/; Ἶρις) is the personification of the rainbow and messenger of the gods. She is also known as one of the goddesses of the sea and the sky [...] She travels with the speed of wind from one end of the world to the other, and into the depths of the sea and the underworld. Malina | The slavic word for raspberry

Legen - wait for it... - dary!

Kategori: New Zealand


Wow! En weekend i huvudstaden tillsammans med min f.d. flatmate och hennes buddies - med en All Blacksmatch! Vi bilade ned till Wellington igår, via en lunchrestaurang precis vid Kapiti Coast, South Pacific Ocean! Alla hostel i stan var fullbokade (och vi hade förbokat förstås) och svartklädda människor översvämmade gatorna! Vi hann ta några fanbilder med All Blacks (bildsköne) Richard Kahui, innan hans nyhetsinslag - sen tog vi plats i arenan!

Fullsatt arena, 34 000 glada supportrar! Nationalsången! Haka! Och ovanpå det en suverän match, med Sonny Bill Williams (han med magmusklerna) på planen och en slutresultat 40-7! Jag hade, bokstavligen, ont i käkarna på grund av mitt envisa storflin!

Efter matchen gick vi (precis som varenda kotte) ut på stan för några öl (aldrig smakar det så gott, som när man bär en All Blacks-jersey) och eftersnack. Till råga på allt spelade jag min allra bästa omgång biljard någonsin!


All Blacks haka, som jag lyckades fånga på film! Galet härlig känsla!





Westpac Stadium, Wellington


Nya Zeeländska nationalsången. Jag sjöng så gott jag kunde! Gåshud!


Megan, Jessica och Kylie!


Nr 10, Dan Carter sätter en conversion kick!


Action!


All Blacks inkast!


Kaotisk kamp nära försökslinjen!


Zac Guildford på väg mot försök!


Sonny Bill Williams, åh Sonny Bill!


Jag bara önskade att han kommit närmare!


AWESOME, totally!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: