Iris Malina

Iris | In Greek mythology, Iris (/ˈɨrɨs/; Ἶρις) is the personification of the rainbow and messenger of the gods. She is also known as one of the goddesses of the sea and the sky [...] She travels with the speed of wind from one end of the world to the other, and into the depths of the sea and the underworld. Malina | The slavic word for raspberry

Jippi!

Kategori: Tentaångest

- Jag klarade tentan!! -

Sen har problemen kring inflyttningen löst sig verkar det som, för jag kanske kan få nycklarna den 30:e och går inte det så kan den nya hyresgästen på mitt gamla rum tänka sig att flytta in tisdag!

Jag pluggat till tentan på fredag tillsammans med Manne, Gunnar, Emma, Lino och Anna, såå mycket roligare att plugga i grupp!

Jag slank in på second handaffären idag också, soffan som jag reserverat står kvar, och så köpte jag en strykbräda modell liten (för ärmar och sådant) och en liten kaffeservis i tolv delar för 40 kr. Impulsköp måhända, men det gör inget!!

En fantastiskt bra dag helt enkelt!

 
Min fina servis.                    Mitt senaste brödbak

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Vilken fin servis Malin! Jag ska pallra mig i väg till reprisen snart någon dag! =)

    2008-10-22 | 19:04:36
    Bloggadress: http://pollyportman.blogg.se/
  • Emelie säger:

    Som personlig assistent mitt i stan. Jo det är dock bara 50 timmar i måndaen, cirkus. Har bara haft introduktion i tre dagar än men det känns jättebra. Jag lär mig ju mer och mer för var dag. Så den första november ska jag jobba helt själv. =)

    2008-10-22 | 19:09:20
    Bloggadress: http://pollyportman.blogg.se/
  • Linn säger:

    Grattis till avklarad tenta! :)

    Allt bra annars? :)

    Kramar

    2008-10-22 | 19:12:48
  • Lotta säger:

    Vad fin servisen var! Och brödet ser gott ut! Måste nog prova baka gott bröd snart åxå.. Har du något gott och enkelt recept att dela med dig av? Utan nötter, för det tål jag inte.

    2008-10-22 | 21:41:48
    Bloggadress: http://lottabakar.blogg.se/
  • Kristina säger:

    Stort grattis till den avklarade tentan (fast jag visste ju hela tiden att du skulle klara den :) Jag pluggar för fullt till min tenta. Humöret går upp och ner, ena sekunden är jag övertygad om att det kommer att gå åt skogen och sekunden senare tror jag att jag ska klara det. Hoppas att det stannar på det senare...

    Servisen var äckligt gullig, jag vill haaaaa! Hehe, ska sno med mig hela servisen när jag hälsar på dig ;)

    Kram!

    2008-10-22 | 23:11:19
    Bloggadress: http://hejmamma.se
  • Anna säger:

    Grattis !!

    2008-10-23 | 07:31:57
  • Anonym säger:

    Grattis till den lyckade tentamen.

    vI HAR STORT NÖJE AV ATT LÄSA PÅ DIN BLOGG.

    FARFAR och FARMOR



    PS. Vilken är din E-postadress DS

    2008-10-23 | 10:38:57
    Bloggadress: http://hejpappa webblogg se/2008/jippi htlm

Kommentera inlägget här: