Iris Malina

Iris | In Greek mythology, Iris (/ˈɨrɨs/; Ἶρις) is the personification of the rainbow and messenger of the gods. She is also known as one of the goddesses of the sea and the sky [...] She travels with the speed of wind from one end of the world to the other, and into the depths of the sea and the underworld. Malina | The slavic word for raspberry

Åttiofem procent!

Kategori: New Zealand

Jag fick tillbaka min glaciäruppsats idag! 85%, ett A allra minst, kanske till och med A+! Till på köpet riktigt käck feedback:

"An excellent, well-researched + well-illustrated essay. I have enjoyed reading it + learnt a lot!! (Japp, två utropstecken, min anm.) Well done."

Och det skrivet av en doktor i glaciologi! Jag vet att det är fult att skylta med sina framgångar/skryta/vara för nöjd med sig själv. Jantelagen och allt det där. Men jag bor ju faktiskt inte ens i Sverige för tillfället, och då får man väl? Jag är ju så stolt över mig själv, imponerad rent ut sagt! Go me!


Jag är däremot väldigt obekväm med att ta bilder på mig själv, därav den krystade minen! (Notera Sverige i bakgrunden)

Kommentarer

  • pappa säger:

    Grattis!!! Jag är stolt att vara pappa!

    2011-10-19 | 08:48:44
  • Rickard H säger:

    Grattis!

    2011-10-19 | 20:42:10
  • Anna säger:

    Grattis!!

    2011-10-20 | 07:51:43
  • Anna säger:

    Grattis! Du är så duktig men de är nog ingen som tvivlar på de :)

    2011-10-20 | 08:11:52

Kommentera inlägget här: