Iris Malina

Iris | In Greek mythology, Iris (/ˈɨrɨs/; Ἶρις) is the personification of the rainbow and messenger of the gods. She is also known as one of the goddesses of the sea and the sky [...] She travels with the speed of wind from one end of the world to the other, and into the depths of the sea and the underworld. Malina | The slavic word for raspberry

Nya glajjor

Kategori: New Zealand

Apropå detta


.gif-filer är suveräna! Massa bilder utan att inlägget blir megalångt!


Tackar ödmjukast för sponsringen från Backgårdsvägen. Glasögon är jättedyra, men dessvärre ingenting jag klarar mig utan! Jag provade igenom hela butikens sortiment, och fastnade tillslut för dessa (på herravdelningen, kiwikvinnor har tydligen mindre huvuden än jag!). Robusta, stora och bekväma, jag tror vi kommer bli goda vänner! Leveransen var mycket kvickare än det lovade i affären, trevligt när det händer! Massor av tack även till faster som sponsrat, vad som kommer bli, flygbiljetter till Australien!

På bilderna har jag en trevlig onsdagsfrukost ute på bron, i solen! Modern forskning visar att D-vitamin är viktigare för välbefinnandet än vi trott, så jag tar alla chanser att sörpla vitaminer i solen! Ni där hemma, som går mot höst och vinter, kan prova D-vitamintillskott!

/Tjockskalliga Malin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: