Iris Malina

Iris | In Greek mythology, Iris (/ˈɨrɨs/; Ἶρις) is the personification of the rainbow and messenger of the gods. She is also known as one of the goddesses of the sea and the sky [...] She travels with the speed of wind from one end of the world to the other, and into the depths of the sea and the underworld. Malina | The slavic word for raspberry

Naturvetarbalen

Kategori: Festligheter


"Vad är väl en bal på slottet. Ja, den kan tråkig och trist och alldeles, alldeles underbar"


Udda år arrangeras naturvetarbalen av Uppsala teknolog- och naturvetarkår. 2009 kommer således denna tillställning att hållas. Tro det eller ej, men balen äger faktiskt rum på Uppsala slott!
Undrar vem jag ska bjuda som kavaljer...




Jag kan inflika också att jag ska på anställningsintervju (fast det är ideellt) för Forskå på söndag, jag ska alltså eventuellt vara med och arrangera forsränningen på sista april, ett evenemang som lockar 30 000 åskådare varje år! Håll alla tummar!

Kommentarer

  • Kristina säger:

    Ta med mej, ta med mej! ;)

    Hihi, jag ska på bal nu ikväll, ska starx och träffa A, hennes syster och en kompis ska fixa våra frisyrer och make-up (lyxigt eller vad??). Det är ingen bal på slottet (avundsjuk...) men väl en bal på Elite hotell :)

    Kram på dig!

    2008-12-13 | 12:54:33
    Bloggadress: http://hejmamma.se

Kommentera inlägget här: